ad728

Friday, March 20, 2015

नेपालको करप्रणाली

नेपालको अवधारणा

कराधान आधुनिक सरकारको सार्वजनिक राजस्व को सबै भन्दा ठूलो स्रोत हो। कर यो एक देश को हरेक नागरिक को एक कानुनी कर्तव्य इमानदारीपूर्वक तिर्न छ जो को पैसा को एक प्रकार छ। यो आय, सम्पत्ति मा र पनि वस्तु खरीद को समय मा लगाइन्छ हुन सक्छ। छोटकरीमा, कर सरकार आय को प्रमुख स्रोत हो। यो केही निर्दिष्ट फिर्ती को कुनै पनि आशा बिना कर-दाता द्वारा सरकारको एक अनिवार्य भुक्तानी हो।
दुई स्रोतहरु गैर-कर क्षेत्र र कर-क्षेत्र अर्थात देखि सरकार को राजस्व मूलतः आउछ। गैर-कर राजस्व अनुदान, उपहार, प्रशासनिक आय र दर्ता शुल्क, जरिवाना र दण्ड जस्तै व्यापार आय जस्तै विभिन्न स्रोतबाट पनि समावेश छ। गैर-कर राजस्व को आधारभूत उद्देश्य राजस्व भनिन्छ छैन, तर मानिसहरूलाई सेवा प्रदान गर्न। नेपाल मा 20% को आसपास राजस्व यस स्रोत आउँछ। सरकार राजस्व अर्को स्रोत कराधान छ। कस्टम कर्तव्य, खर्च, VAT, व्यक्तिगत आय कर कर राजस्व स्रोत केही उदाहरण हुन्। नेपाल मा वरिपरि 80% राजस्व यस स्रोत आउँछ।
कर राजस्व रही लागि सरकारले पास कार्य प्रति रूपमा कर सङ्कलन गर्न छ। कर पनि नेपाल मा संसद को कार्य बिना लगाएको हुन सक्दैन।

कर के हो?

शब्द 'कर' अनुमान गर्न अर्थ जो ल्याटिन शब्द 'taxare' बाट लिइएको हो। सरल शब्दमा, यो मानिसहरूले अनिवार्य भुक्तानी हो। एक व्यक्तिले कर भुक्तानी बञ्चित भने, त्यो / त्यो penalized वा व्यवस्थाको अदालत सजाय हुन सक्छ। त्यसैले 'कराधान' साधारण चासो मा खर्च पूरा गर्न सरकारको एक व्यक्ति देखि अनिवार्य योगदान छ। त्यसैले कर अनिवार्य लेवी छ र लगाएको गर्नेहरूलाई कुनै पनि प्रत्यक्ष लाभ बिना यो तिर्नुपर्छ। कारण केही अर्थशास्त्री भन्छन् यो अनिवार्य प्रकृति, "कुनै पनि कुराले मृत्यु र कर बाहेक निश्चित छ।" केही अर्थशास्त्री भन्छन्, "मृत्यु र कर दुवै निश्चित छन् तर मृत्यु वार्षिक छैन, कर वार्षिक छ।" केही अर्थशास्त्री भन्छन्, "मृत्यु रोक अर्थ कर तिर्न। "
कर आवश्यक रोजगारी, सामाजिक सुरक्षा को उच्च स्तर हासिल जस्तै सामाजिक उद्देश्य गर्न करदाता द्वारा योगदान, राष्ट्रको आर्थिक स्थायित्व बढावा आदि छ

विशेषताहरु

कर अर्थतन्त्रको विकास मा एक महत्वपूर्ण उपकरण छ। यो समग्र अर्थतन्त्र को समग्र संरचना असर गर्छ। राम्रो कर प्रणाली को मुख्य तत्व तल हाइलाइट:
1)     कर पनि छ अनिवार्य भुक्तानी एक स्वैच्छिक भुक्तान वा दान ।
2)     कर पनि छ प्रचलित कानून अनुसार सरकारको भुक्तान ।
3)     कर सङ्कलन को उद्देश्य हो सार्वजनिक हितको लागि ।
4)     कर छन् व्यक्ति तिर्नुभएको ।
5)     कर छन् आय को बाहिर भुक्तानी ।
6)     व्यापार र उद्योग मा कुनै प्रभाव। (माहुरी अवधारणा)
7)     कर छ नियमित भुक्तानी गर्न आवश्यक।
8) कर तिर्न असफल व्यवस्था सजायको विषय हो।   

उद्देश्य

कर प्रणाली मुख्य उद्देश्य सबै स्तर मा सरकार को व्यय लागि तिर्न राजस्व उत्पन्न गर्ने छ। राजस्व हुर्काउन वाहेक, कर सरकार लागि सामाजिक र आर्थिक नीति को एक साधन भएको छ। कराधान को मुख्य उद्देश्य हो:
1।     स्थापना सार्वजनिक राजस्व
साधारणतया, कर को लगाएको उद्देश्य सरकार लागि राजस्व सङ्कलन गर्न छ। सरकारले आर्थिक विकास को बढावा दिन र आर्थिक गतिविधिमा व्यापकता मा यस विस्तार को सबै ठूलो निधि माथि बनाएको छ सरकारले खर्च गर्न युद्ध खर्च बैठक सामाजिक सेवा प्रदान। धन बढी आवश्यकता महान् कराधान को स्रोत छ। त्यसैले, कराधान को उद्देश्य बढ्दो सार्वजनिक खर्च पूरा गर्न सार्वजनिक राजस्व बढेको छ।
2।     आय र धन मा असमानता को कमी
कराधान को अर्को उद्देश्य असमानता आय कम छ। अल्पविकसित देश को ठूलो समस्या उच्चतम आय समूह र सबै भन्दा कम आय समूह मा ती व्यक्ति को आय बीच विशाल अंतर छ कि छ। कराधान को एक उद्देश्य अधिक बस र न्यायोचित वितरण सुनिश्चित गर्न यस्तो तरिका मा आय र धन पुनर्वितरित छ। यो निकै थकाइलाग्दो सम्भव छ; धनी मानिसहरूले गरीब उच्च कर र कम कर लगाएको हो। यो आदि आय कर, धन गरेर, जस्तै प्रगतिशील कर को उद्देश्य छ
3।     अनावश्यक खपत मा प्रतिबंध
कराधान को अर्को उद्देश्य यस्तो भारी कर यस्तो वस्तुहरूको लगाएको छ जब आदि रक्सी, चुरोट, सुर्ती, विशेष रूप हानिकारक वस्तुहरु, यस्तो वस्तुहरु को खपत स्वतः कम छन् अनावश्यक खपत सीमित छ।
4।     राष्ट्रिय आय वृद्धि
कराधान को अर्को उद्देश्य राष्ट्रिय आय मा वृद्धि छ। कर मुख्य सरकार आय र फलदायी उद्देश्य को लागि प्रयोग र जसबाट समग्र उत्पादन वृद्धि छ। उत्पादन मा यी वृद्धि आय मा वृद्धि संग देश को राष्ट्रिय आय मा वृद्धि गर्न जान्छ।
5।     व्यापार स्थिरता र पूर्ण रोजगारीको कायम
कराधान को अर्को उद्देश्य व्यापार स्थिरता माथि ल्याउन र पूर्ण रोजगारीको अवस्था कायम छ। व्यापार निराशा समयमा कराधान को कम दर मांग हुर्काउन साथै पुनर्जीवित गर्न व्यापार गतिविधिहरु मा मान्छे र मदत गर्न बढी आय प्रदान गर्दछ।
अर्कोतर्फ, कर र अतिरिक्त कर को उच्च दर मूल्य मा मुद्रास्फीति दबाब जाँच गर्न उपयोगी हुन सक्छ। त्यसैले, कर नीति, मूल्य स्थिरता हासिल व्यापार booms र निराशा जाँच र पनि अर्थतन्त्रमा पूर्ण रोजगारी कायम राख्न एक नियमित संयन्त्र रूपमा प्रयोग गर्न सकिन्छ।
     त्यहाँ निम्न छन् उल्लेख अंक माथि वाहेक;
6।     अर्थव्यवस्था माथि बढावा

कराधान को Canon

एक राम्रो कर प्रणाली को सन्दर्भमा विभिन्न विचार छन्। कराधान को सिद्धान्त पहिलो प्रो आदम स्मिथ द्वारा विकसित गरियो। यस सन्दर्भमा आदम स्मिथ दृष्टिकोण सामान्यतया राम्रो कर प्रणाली को विशेषताहरु रूपमा स्वीकार गरेको छ।निम्नानुसार 'प्रकृति र राष्ट्रको धन कारणहरू मा एउटा सोधपुछ' शीर्षकको आफ्नो पुस्तकमा औंल्याएको रूपमा स्मिथ चार सिद्धान्त हो।
1)   समानता वा लाभ Canon
यस Canon अनुसार, एक असल कर प्रणाली समानता को सिद्धान्तमा आधारित छ जो छ। व्यापक अर्थमा, समानता न्याय जस्तै हुन मान्न सकिन्छ। यस सिद्धान्त मा, यो कर ​​व्यक्ति को तिर्ने क्षमता अनुसार लगाए हुनुपर्छ भनेर कायम छ। अर्को शब्दमा, लाभ को सिद्धान्त भनेर भन्छ कराधान को बोझ निष्पक्ष र न्यायोचित हुनुपर्छ। त्यसैले, धनी मानिसहरू गरिब तुलनामा उच्च लगाएको कर अधीन हुनु पर्छ। उच्च आय उच्च कर, आय कम कर कम छ।
आदम स्मिथ हरेक राज्य को विषय "को रूप मा यस सिद्धान्त परिभाषित गरेको छ तिनीहरू क्रमशः सुरक्षा अन्तर्गत आनन्द उठाउन जो राजस्व अनुपातको, कि छ, आ-आफ्नो क्षमता अनुपातको, रूप मा लगभग सकेसम्म, सरकार को समर्थन तिर योगदान गर्नुपर्छ राज्य। "
उहाँले बलिदानको equalities हासिल भनेर हरेक व्यक्ति आफ्नो क्षमता अनुसार योगदान गर्नुपर्छ भनेर बताउँछ।
2)   निश्चय Canon
निश्चय Canon कराधान को महत्वपूर्ण Canon छ; स्मिथ वचन निश्चितता समय, विधि, तरिका र कर तिर्ने को मात्रा गर्न सम्बन्धित छ। यो करदाता ध्यान निम्न बेहोरा निर्धारण गर्नुपर्छ हो।
एक।      भुक्तान को समय
ख।     भुक्तानी गर्न राशि
ग।      भुक्तान विधि
घ।     भुक्तान ठाउँ
ई।      अख्तियार कसको कर भुक्तानी गर्न छ
3)   सुविधाजनक को Canon
सुविधाजनक राम्रो कर प्रणाली हुनुपर्छ भन्ने अर्को गुण छ। कर दाताओं अधिकांश पर्याप्त कर-सम्बन्धित ज्ञान न त कर विशेषज्ञहरु किराया क्षमता छ न त जो साधारण मान्छे हो। कर प्रणाली समाज मा साधारण मान्छे पछि सकिन्छ कि यस्तो प्रकारको हुनुपर्छ।
देशमा राजस्व सबै भन्दा राम्रो फसल समय सङ्कलन गर्नुपर्छ जस्तै भुक्तान को समय सुविधाजनक हुनुपर्छ। तिनीहरूले आफ्नो मालिक देखि आफ्नो तलब प्राप्त गर्दा तलब देखि आय कर सबै भन्दा राम्रो संकलन गर्नुपर्छ।
4)   अर्थतन्त्रको Canon
अर्थतन्त्रको यो Canon न्यूनतम सम्भव पैसा कर को संग्रह मा खर्च गरिनु पर्छ भन्ने बुझाउँछ। संकलन राशि को अधिकतम भाग सरकारी कोषको मा जम्मा गर्नुपर्छ। तसर्थ, यस संग्रह मा सबै अतिरिक्त अनावश्यक खर्च टाढा बस्नुपर्छ।
आदम स्मिथ दिएको कराधान को चार माथि Canons अलावा, आधुनिक अर्थशास्त्री थपेका छन् जो अन्य Canons छन्Bastable तल दिइएको छ:
5)   उत्पादकत्व को Canon
यो Canon करदाता कर रूपमा भुक्तानी आफ्नो हात-कमाएका पैसा को उपयोग देख्न सक्छौं कि त कर मार्फत उठाएको निधि अर्थतन्त्रको उत्पादनशील क्षेत्रमा सरकार द्वारा उपयोग गर्नुपर्छ भनेर भन्छन्।
यस सिद्धान्त अनुसार, यो अनुत्पादक कर को एक ठूलो संख्या लागि जाने भन्दा केही फलदायी कर लागू गर्न राम्रो छ।
6)   लोच को Canon / लचकता
यो Canon कर राशि वृद्धि वा समय समय देखि कम से कम असुविधा संग घटेको सकिन्छ संकलन गर्न यस्तो तरिका मा लगाइन्छ गर्नुपर्छ भनेर संकेत गर्छ।
अन्य आधुनिक अर्थशास्त्री कराधान केही अन्य सिद्धान्त जोडी छन्। ती हुन्:
7)   सादगी को Canon
8)   एकरूपता को Canon
9)   तटस्थताको Canon
10)                     सह-नियुक्तिको को Canon
11)                     विविधता Canon

कर को प्रकार / वर्गीकरण

कर विभिन्न आधारमा विभिन्न विभाजन वर्गीकृत गर्न सकिन्छ। हाम्रो सरकार टाउको अन्तर्राष्ट्रिय व्यापार देखि कर अर्थात् निम्न मा कर classifies, आन्तरिक उत्पादन र खपत सामान, आय, लाभ र सम्पत्ति जमिन राजस्व र कर देखि कर।
साधारणतया, कर विभिन्न तरिकामा निम्न मा वर्गीकृत गर्न सकिन्छ:
भारी बोक्ने फारम / जा को आधारमा
प्रत्यक्ष कर
एक प्रत्यक्ष कर अरूलाई बद्लिएको सकिँदैन जो एक छ। एक प्रत्यक्ष कर वास्तवमा यो कानुनी रूपमा आय कर, गाडी कर, र सम्पत्ति कर जस्तै लगाएको छ जसलाई मा व्यक्ति तिर्नुभएको छ। यो सीधा कर बोझ वहन गर्ने व्यक्ति देखि सरकार सङ्कलन छ। यो आय र सम्पत्ति मा कर हो।
योग्यता:
क)     यो तिर्न सक्ने क्षमता को सिद्धान्त संतुष्ट।
ख)     यो समाज मा सीमित व्यक्ति लादिएको छ किनभने यो किफायती छ।
ग)      यो लचकदार छ।
घ)     यो प्रगतिशील गुणस्तर छ।
अवगुण:
क)     यो कर ​​को उच्च बोझ को भावना पैदा।
ख)     यो असुविधाजनक छ।
ग)      उच्च छल्ने छ।
घ)     यो बोझ मानिसहरूको मात्र सानो अंश जान्छ।
ङ)     सरकार व्यक्तिगत कर सङ्कलन गर्न लागि यो महंगा छ।
च)       यसको स्कोप साँघुरा छ।

अप्रत्यक्ष कर
एक अप्रत्यक्ष कर व्यक्ति होइन सरकार, व्यापारीको कर दिन्छिन् जहाँ कि कर हो। अर्को शब्दमा, एक अप्रत्यक्ष कर एक व्यक्ति लादिएको छ तर उत्पादन शुल्क आदि कर्तव्य, भ्याट, अप्रत्यक्ष कर बद्लिएको सकिन्छ जस्तै अर्को गरेर आंशिक वा पूर्ण भुक्तानी।
योग्यता:
1।     यो सुविधाजनक छ
2।     यो उम्कन गाह्रो छ
3।     यो विस्तृत आधार छ
4।     मास सहभागिता
5।     यो सबै नागरिक एकत्र छ, प्रकृति मा सार्वभौमिक छ
अवगुण:
1।     यो तिर्न सक्ने क्षमता आधारित छैन
2।     यो धनी, समाज मा असमानता सिर्जना र गरिब नै हो।
3।     यो कर ​​कर राशि पनि उतार चढाव गर्न सक्छन् मांग मा उतारचढावको संग अनिश्चित छ।

नेपाल मा प्रमुख कर

नेपाल सरकारले विभिन्न स्रोतबाट राजस्व सङ्कलन। अहिले, यी कर प्रकार दृष्टिकोण कर मात्र पाँच प्रकार महत्त्व छ को राजस्व बिन्दु देखि, तर वरिपरि 24 हो।
1।     कस्टम कर्तव्य
माल देश सीमालाई पार गर्दा सबै आयात र निर्यात माल मा एक देश, लगाएको कर अनुकूल कर्तव्य भनिन्छ। यो पनि लेखक कर भनिन्छ। आयात सामान लादिएको भन्सार निर्यात कर्तव्य भनिन्छ आयात सामान लादिएको, जबकि आयात कर्तव्य भनिन्छ। नेपाल मा, अघिल्लो वर्ष अनुकूल कर्तव्य आवरण देखि कुल राजस्व को 19% को आसपास।
2।     मूल्य जोडी कर (भ्याट)
भ्याट प्रणाली फ्रान्स मा सन् 1919 मा शुरू र अहिले 1954. मा संसार र नवीनतम देश भन्दा 160 देशमा प्रयोग भएको थियो, संसारको दक्षिण सुडान यस कर प्रणाली प्रयोग। नेपाल मा, यस कर 1997 बिक्री गरेर, मनोरञ्जन कर, होटल कर र ठेक्का कर ठाँउ मा पेश भएको थियो। अहिले, नेपाल मा VAT को दर 0 र 13% छ। यस कर देखि योगदान कुल राजस्व को आसपास 29% छ।
3।     उत्पादन शुल्क कर्तव्य
निर्माण मा लगाइन्छ गरेर, बेचन या माल वा स्वास्थ्य वा विलासी सामान गर्न अत्याचारी सेवाहरूको खपत खर्च भनिन्छ। यो कर लागि साँघुरो आधारित अप्रत्यक्ष कर अघिल्लो वर्ष कुल राजस्व को आसपास 12% प्रदान छ।
4।     स्थानीय कर
स्थानीय कर तथापि नेपाल मा स्थानीय कर को अवधारणा एउटा नयाँ छ स्थानीय सरकारले लगाएको कर हो। यो 2054 पछि सुरु भएको थियो।
5।     आय कर

अध्याय 2  

अध्याय 3  

अध्याय 4  

अध्याय 5  

अध्याय 6  

अध्याय 7  

अध्याय 8 रोजगार देखि आय

रोजगार पहिलो पार्टी दोस्रो गर्न तलब, ज्याला र अन्य लाभ को एक नियमित भुक्तानी गर्दछ जसमा दुई parties- रोजगारदाताले र कर्मचारी बीच (मानसिक र शारीरिक) सेवा एक अनुबंध छ।
आयकर ऐन, 2058 रोजगारीको एक विशिष्ट परिभाषा दिनुभएको छैन तर यो वर्तमान विगतमा, या भावी रोजगार समावेश गर्न मोटे तरिका शब्द प्रयोग गरेको छ।

रोजगार अभिलक्षण

एक।      आर्थिक गतिविधि
ख।     योग्यता
ग।       कुनै जोखिम
घ।     निश्चितता फिर्ती
ई।      आचरण

रोजगार आय

रोजगार आय पनि पारिश्रमिक वा तलब भनिन्छ, रोजगार देखि इनाम छ र तलब, शुल्क, ज्याला, ओभरटाईमको भुक्तानी, भत्ता, आयोग, बोनस, टिप, घेरिएको परिधिभित्रको भुइँ उजाड वा perquisite कार, घर, सेवकहरूको, चालक को रूप मा हुन सक्छ, आदि
(मौद्रिक र गैर-मौद्रिक) भुक्तानी र लाभ को सबै प्रकार रोजगार आय अन्तर्गत समावेश गर्न छन्; यो विचार सबैभन्दा राम्रो तरिका एक कर्मचारी सरकारले कर हुनेछ कि प्राप्त क्षतिपूर्ति को मामला मा छ।

रोजगार मा कराधान

1।     चरण: रोजगार देखि एक आकलन गरेर कदम / Assessable आय

। 2     कदम: योग्य आय को दुई गणना
साधारण कमी
    म।         एक अनुमोदित कोष गर्न अवकाश लाभ / पेनसन कोष कमी (सेक। 63)
अथवा
अधिकतम रु 300000
अथवा
कम छ जो मान्यता पीएफ कार्यालय कर्मचारीहरु तिर्नुभएको वास्तविक
मान्यता प्राप्त पीएफ कार्यालय हो:
एक।     पेनसन कोष भवन, ठमेल
ख।     नागरिक लगानी ट्रस्ट, (CIT), बानेश्वर
  ख।         दान (Sec.12)
दान दिइएको:
क)    प्रधानमन्त्री राहत कोष:
पूर्ण राशि assessable आय देखि कटौती गर्न सकिन्छ
ख)    विश्व सम्पदाको / खेल क्लब
समायोजित योग्य आय को 10%
अथवा अधिकतम रु। 10, 00,000
अथवा वास्तविक जो कम छ
ग)     कर-मुक्त एकाइ
समायोजित योग्य आय को 5%
अथवा अधिकतम रु 1, 00,000
अथवा वास्तविक जो कम छ
नोट: गैर-कर छुट एकाइ दिइएको दान कदम देखि कटौती गर्न सकिँदैन: दुई। शुद्ध मूल्य दिइएको आय लिपिबद्ध गर्न हुँदैन।
ग।         जीवन बीमा
। एक     पुरानो अवधारणा:


अथवा
अधिकतम रुपैया 20,000
या वास्तविक जो कम छ
ख।     नयाँ अवधारणा:
अधिकतम रु 20000 वा वास्तविक, जो कम छ

। 3     कदम: कर दायित्व तीन अठोट
क) मेडिकल गरेर ऋण Sec.51
अधिकतम रु 750
अथवा दाबी राशि को 15% कम छ जो
ख) रिमोट क्षेत्र भत्ता:
रिमोट क्षेत्र एक रुपैया 50,000
रिमोट क्षेत्र बी रुपैया 40,000
रिमोट क्षेत्र सी रुपैया 30,000
रिमोट क्षेत्र विकास रुपैया 20,000
बढ्यो चुनावी रुपैया 500 तल छन् जो ती लेनदेन लिपिबद्ध छैन भन्ने सुझाव छ।
आर्थिक वर्षको बराबर छ मिति नियुक्त यदि ग्रेड गणना को समय मा हामी ग्रेड रूपमा गणना:
नियुक्त मिति छैन भने ग्रेड गणना को समय मा हामी ग्रेड बनाउने आर्थिक वर्षको बराबर गणना आर्थिक वर्षको बराबर छ।
कर दर
व्यक्तिगत:
रु माथि। 200,000
1%
अर्को रुपैया। 100.000
15%
अर्को रुपैया। 2,200,000
25%
शेष
35%

युगल:
रु माथि। 250.000
1%
अर्को रुपैया। 100.000
15%
अर्को रुपैया। 2150,0000
25%
शेष
35%

विशेष
दर
1।     घर भाडामा / आवास सुविधा
आधारभूत वार्षिक तलब 2%
2।     वाहन सुविधा
आधारभूत वार्षिक तलब को 0.5%
3।     अक्षम व्यक्ति छूट
मुक्त गरेर आधारभूत सीमा थप 50%
4।     पेन्सन छूट
मुक्त गरेर आधारभूत सीमा थप 25%
5।     महिला छूट
मुक्त कुल कर दायित्व 10%
6।     आरामदायक लाभ
जस्तै लटरी लागि

आकस्मिक लाभ को 25%
राशि कर कटौती पछि सधैं दिइएको छ। यसको मूल्य शुद्ध छ
7।     राजधानी लाभ
राजधानी लाभ को 5%
8।     प्रतिलिपि देखि आय जाँच
मुक्त
9।     प्रश्नहरु बनाउने, invigilator देखि आय
15%
10।            Providend कोष कमी
सरकार कार्यालय मात्र को मामला मा नियोक्ता द्वारा आधारभूत तलब प्लस बराबर राशि देखि 10%
11।            मेडिकल गरेर ऋण सेक। 51
अधिकतम रु 750
अथवा दाबी राशि को 15% कम छ जो
12।            

13।            

14।            

15।            

16।            

17।            

18।            

19।            

20।            

21।            

22।            

23।            

24।            

25।            

26।            

27।            

28।            

29।            

30।            

31।            

32।            

33।            

34।            

35।            

36।            

37।            

38।            

39।            

40।            

41।            

42।            

43।            

44।            

45।            

46।            

47।            

48।            





सकल
नेट

आकस्मिक लाभ

बैठक भत्ता

लाभांश प्राप्त






कर मुक्त
TADA देखि बचत
प्रतिलिपि जाँच देखि आय

अध्याय 9 व्यापार देखि आय

व्यापार आय / लाभ कमा राजधानी र श्रम प्रयोग हो। यो राजधानी र श्रम को मिश्रण-माथि छ। यो व्यापार, निर्माण उद्योग र सेवा उद्योग पनि समावेश छ। यो उद्योग, व्यापार वा व्यवसाय गर्नु बराबर हो। आय कर ऐन, 2058, "उद्योग, व्यापार, पेशा वा गतिविधिहरु को कुनै पनि अन्य यस्तै प्रकार सम्बन्धित व्यापार लेनदेन रूपमा व्यापार।"
निम्नानुसार औंल्याए रूपमा परिभाषा
व्यापार एक उद्योग वा व्यापार वा व्यवसाय पनि समावेश छ भनेर एक लाभ मनसायले सञ्चालन एक व्यावसायिक गतिविधि छ।
व्यापार एक व्यापार रूपमा एक व्यापार चरित्र संग एक पृथक लेनदेन व्यवहार
व्यापार एक अतीत, वर्तमान वा भावी व्यापार समावेश
व्यापार रोजगार समावेश
व्यापार दर्ता वा दर्तागरिएकोछैन या त समावेश

व्यापार टाउको अन्तर्गत स्वीकार गर्न सकिने आय

क)    सेवा राजस्व
ख)   व्यापार सामान को विसर्जन
ग)     व्यापार सम्पत्ति माल को फ्याँक्ने मा लाभ
घ)   मूल्यह्रास सम्पत्ति को फ्याँक्ने मा लाभ
ङ)    खराब ऋण बरामद
च)      विनिमय लाभ

व्यापार टाउको अन्तर्गत स्वीकार गर्न सकिने खर्च

क)    व्यापार शेयर / माल को लागत
व्यापार सम्पत्ति को शेयर + खरीद खोल्ने + अन्य सम्पत्ति-बन्द शेयर
शेयर मूल्य बजार मूल्य वा लागत मूल्य को गणना मा जो कम छ
ख)   व्यापार / व्यवसाय सम्बन्धित खर्च
व्यक्तिगत खर्च लिपिबद्ध छैन
ग)     स्वीकृत मूल्यह्रास

कर प्रयोजन को लागि मूल्यह्रास को उपचार

अचल सम्पत्ति देखि मूल्यह्रास कटौती व्यापार को योग्य आय र कर दायित्व कम छ। मूल्यह्रास नगद कटौती व्यापार देखि बाहिर जाने छैन तर यो व्यवसाय खर्च रूपमा उल्लेख गरिएको छ।
सन्तुलन विधि कम मूर्त सम्पत्ति लागि
टाइप
विस्तार
दर
ब्लक एक
भवन जस्तै दीर्घकालिक प्रयोग
5%
ब्लक बी
कम्प्युटर, कार्यालय फर्नीचर
25%
ब्लक सी
अटोमोबाइल
20%
ब्लक डी
पृथ्वी बढ उपकरण र मशीनरी
15%
मामला मा ह्रास गणना गर्दा मूर्त सम्पत्ति आर्थिक वर्ष समयमा विभिन्न महिना मा किनेको छ

अमूर्त सम्पत्ति सीधा लाइन विधि लागि
टाइप
विस्तार
दर
ब्लक ई
सद्भावना जस्तै अमूर्त सम्पत्ति, ट्रेडमार्क,

नोट: वर्ष को संख्या गणना गर्दा कर कार्यालय महिना विचार छैन। महिना 6 तल छ भने यो शून्य यो दौर र महिना भने 6 छ र यो केवल अमूर्त सम्पत्ति को मामला मा 0.5 वर्ष यो दौर हुनेछ माथि हुनेछ।






विशेष
ब्लक - एक
Block- बी
ब्लक -c
ब्लक -d
शेष ख / डी या उद्घाटन WDV




थप्नुहोस्: खरीद




कम डिस्पोजल




मूल्यह्रास आधार = (शेष ख / डी या उद्घाटन WDV + खरीद - फ्याँक्ने)




मूल्यह्रास दर




मूल्यह्रास दर × स्वीकृत ह्रास = ह्रास आधार




स्वीकृत मरम्मत र सुधार





मूल्यह्रास को गणना को लागि सम्पत्ति को खरीद मिति अवशोषित चलाइरहनुभएको गरिन्छ
खरीद मिति
अवशोषित
Unabsorbed
सेन्ट Shrawan 30 औं पौषौष
कुल खरीद राशि को 3/3
कुल खरीद राशि को 3/3
सेन्ट 30 माघ th  चैत्र
कुल खरीद राशि को 2/3
कुल खरीद राशि को 1/3
सेन्ट 30 Baishakh th  Ashadh
कुल खरीद राशि को 1/3
कुल खरीद राशि को 2/3

स्वीकृत प्रदूषण नियन्त्रण लागत (Sec.17)
समायोजित योग्य आय को 50%
अथवा वास्तविक जो कम छ
स्वीकृत अनुसन्धान र विकास लागत (Sec.18)
समायोजित योग्य आय को 50%
अथवा वास्तविक जो कम छ
मर्मत र सुधार लागत (Sec.16)
मूल्यह्रास आधार 7%
अथवा वास्तविक जो कम छ
खराब ऋण (sec.25.2)
खराब ऋण खर्च रूपमा कटौती गर्न सकिन्छ
व्यापार देखि हानि (सेकेन्ड 20)
सामान्य व्यापार संगठन मा पछिल्लो 7 वर्ष देखि व्यापार को हार
नेपाल तेल निगम मा अघिल्लो 12 वर्ष देखि व्यापार को हार

स्वीकृत कटौती

एक।      दान संगठन छूट (सेक। 12 र सेक। 12 क)
ख।     अवकाश अनुदान (सेक। 63)
ग।       अन्य कटौती (तालिका 1)
घ।     मेडिकल गरेर क्रेडिट (सेक। 51)
ई।      विदेशी गरेर क्रेडिट (सेक। 71)

अध्याय 10 राजधानी लाभ कर

25%

अध्याय 11  

अध्याय 12 देखि सेट र घाटा अगाडी बोक्न

अध्याय 13 आवासीय स्थिति

आय कर ऐन (ITA) 2058, दिनुभएको छ परिभाषा

ए    एक व्यक्तिको आदर मा

       म             कसको सामान्य ठाँउ वास नेपाल मा छ
     द्वितीय।             आय वर्ष समयमा कुनै पनि समय मा नेपाल मा उपस्थित छ वा कसले कसलाई 365 लगातार दिन को कुनै पनि अवधि भन्दा बढी 182 दिन नेपाल मा उपस्थित छ
  III।             एउटा कर्मचारीहरु या नेपाल सरकार को एक अधिकृतले आय वर्ष समयमा विदेश समय मा पोस्ट

बी     एक साझेदारी दृढ

कर दर

एक गैर-आवासीय व्यक्ति कुनै पनि छूट लागि योग्य छैन। आशै नगरेको बासिन्दा व्यक्ति, गैर-आवासीय व्यक्ति 25% को एक तला दर मा लगाएको छ। त्यसै गरी, कुनै पनि छोड्नुभएको कर रोजगार आय (Sec.87), लगानी फर्किन्छ र सेवा शुल्क (Sec.88), अन्तिम कर रूपमा व्यवहार गर्दै गैर-आवासीय व्यक्ति को सम्मान मा ठेक्का भुक्तानी (sec.89) मा लगाइन्छ।

अध्याय 14  

अध्याय 15  

अध्याय 16  

अध्याय 17  

अध्याय 18  

अध्याय 19  

अध्याय 20  

अध्याय 21 नेपाल मा घर र जग्गा कर

घर
विशेष
वर्ग फुट लागत
मूल्यह्रास दर
दर
मूल्यह्रास वर्ष
माटो मोर्टार संग ग्रीन ईटा
450
3%
25
माटो मोर्टार संग Klink ईटा
525
2%
30
सिमेन्ट मोर्टार संग Klink ईटा
575
1%
75
आरसीसी फ्रेम संरचना
635
0.75%
100





देशमा
विशेष
दर
पहिलो 10,00,000
शून्य
अर्को 10,00,000
रु 300
अर्को 30,00,000
0.05%
अर्को 50,00,000
0.25%
अर्को 10,000,000
0.50%
बाँकी
1.50%

अध्याय 22 मूल्य जोडा कर (भ्याट)

नेपालमा सबैभन्दा बढी भ्याट बाट राजस्व सङ्कलन हुन्छ यो फ्रान्सका अर्थशास्त्रीले प्रतिपादन गरेका हुन्।
VAT एक बिक्री गरेर दिएको अग्रिम फारम छ। यो विभिन्न चरण मा लगाएको छ। यो छ माल र सेवाहरु को जोडी मूल्य मा सरकारले लगाएको कर। अष्ट्रेलिया, क्यानाडा सहित केही देशमा, यो कर ​​भनिन्छ "माल र सेवा कर (GST)।" VAT अप्रत्यक्ष कर को प्रमुख स्रोत हो। यो पनि निर्माता, थोक व्यापारी, फुटकर बिक्री र उपभोक्ता लादिएको छ। यो उद्योग साथै वाणिज्य मा लगाइन्छ। यो बहु-चरण गरेर छ; बिक्री कर विपरीत मा, मात्र प्रत्येक चरण मा मूल्य जोडी राशि लादिएको। यो छ खपत गरेरयो अन्तिम उपभोक्ता द्वारा अन्ततः सार्ने छ किनभने।
मूल्य लाभ, किराया, ज्याला र वेतन, आदि बिक्री गरेर भ्याट उत्पादन र खपत हरेक चरणमा जोडी मूल्य लादिएको छ, जबकि बेच आइटम को कुल खुद्रा मूल्य लादिएको छ को रूप मा गई छ। 130 भन्दा बढी राष्ट्रका (216 देशहरुमा) विश्वव्यापी भ्याट पेश गरेको छ। नेपाल नोभेम्बर 1997 मा VAT शुरू; तथापि नेपाल मा यस कर को अवधारणा रामशरण महत द्वारा सन् 1990 को सुरुतिर मा पेश भएको थियो।
निम्न पूर्ण चरण भ्याट प्रणाली को विशेषताहरु हो
1।     यो एक अप्रत्यक्ष कर हो।
2।     यो मूल्य मा आधारित छ गई।
। 3     यो व्यापक आधार कर छ; यो उत्पादन र वितरण सबै चरणमा समयमा एक दृढ प्रत्येक वस्तु थपिने मूल्य कवर।
4।     यो आत्म मूल्याङ्कन प्रणाली मा आधारित छ र कर फिर्ती र कर क्रेडिट को सुविधा प्रदान गर्दछ।
5।     यो मूल्य मा प्रभाव snowballing हुन सक्छ जो क्यास प्रभाव (कर कर), टाल।
6।     VAT मूल्य को हरेक कुरा मा एक दर 13% संग योग्य लेनदेन मा लगाइन्छ जोडी।
7।     वैट दर 0% र 13%
8।     बिक्री 20 लाख तल छ र लाभ 2 लाख तल छ भने भ्याट मा दर्ता आवश्यक छैन।
9।     जोडी मूल्य बिक्री मूल्य माइनस सामान र अन्य कम्पनीहरु देखि खरिद सेवाहरूमा सबै खर्च छ।
किन भ्याट बिक्री गरेर प्रणाली श्रेष्ठ छ?
वैट उत्पादन र वितरण हरेक चरणमा जोडी मूल्य लादिएको छ, जबकि बिक्री गरेर, बेच आइटम को कुल खुद्रा मूल्य लादिएको छ।
उदाहरणका लागि:
एक।      एउटा आयातकर्ता रुपैया 1000 को लागि सामान आयात।
ख।     आयातकर्ता लागत मा 10% मुनाफा सहित थोक पारित।
ग।      थोक बिक्रेता पनि लागत मा 10% मुनाफा सहित फुटकर बिक्री गर्न पारित।
घ।     व्यवासायी लागत मा 10% मुनाफा सहित उपभोक्ता पारित।
आवश्यक:
आयात सामान को उपभोक्ता को लागत मूल्य
समाधान:
मूल्य विवरण कर जोडी
नयाँ अवधारणा
च्यानल
लागत मूल्य
मूल्य जोडी
बिक्री मूल्य अनन्य VAT
13% @ भ्याट दर
बिक्री मूल्य समावेशी VAT
सरकारको देय VAT
आयातित सामान
1000
-
1000
130
1130
130
थोक व्यापारी गर्न आयातकर्ता
1000
100
1100
143
1243
13
फुटकर बिक्री गर्न थोक बिक्रेता
1100
110
1210
157,3
1367,3
14.3
उपभोक्ता व्यवासायी
1210
121
1331
173,03
1504,03
15.73
त्यसैले,
आयात सामान को उपभोक्ता को लागत मूल्य रु 1504,03 छ।
सरकारको देय यो VAT रुपैया 173,03 छ (130 + 13 + 15.73 + 14.3)



बिक्री गरेर
पुरानो अवधारणा
च्यानल
लागत मूल्य
मुनाफा
बिक्री मूल्य अनन्य VAT
13% @ भ्याट दर
बिक्री मूल्य समावेशी VAT
सरकारको देय VAT
थोक व्यापारी गर्न आयातकर्ता
1000
100
1100
143
1243
143
फुटकर बिक्री गर्न थोक बिक्रेता
1243
124,3
1367,3
-
1367,3
-
उपभोक्ता व्यवासायी
1367,3
136,73
1504,03
-
1504,03
-
 आयात सामान = रु 1504,03 को उपभोक्ता त्यसैले, लागत मूल्य
सरकारको देय VAT = रु 143
सरकारले भ्याट प्रणाली मा लाभदायक त, बिक्री गरेर वैट सट्टामा हुनेछ।

प्रश्न
श्री हरि, एक फुटकर बिक्री रुपैया थोक देखि 3300 समावेशी भ्याट तिर्ने एक तालिका प्रशंसक खरीद। उहाँले प्रत्येक चरण मा लाभ मूल्य बिक्री मा 15% छ रु 150 र क्रमशः रु 80 को गाडी र बेचन खर्च ठान्थे र ग्राहक बेचिएको। यो VAT दर 10% छ भन्ठानेका छ
आवश्यक:
एक।      प्रत्येक स्तर मा संकलन VAT
ख।     प्रत्येक व्यवसायी द्वारा जोडी मूल्य


मिस सुनिता रुपैया 17500 अनन्य VAT मा एक डिलरबाट खरिद रुपैया 22000. खुदरा नै को कुल भुक्तानी मा एक फुटकर बिक्री देखि एक टेलिभिजन किने। व्यापारी रुपैया 16500 समावेशी VAT मा निर्माता देखि किन्नुभएको छ। निर्माता उहाँले VAT रुपैया 1265,50 भुक्तानी जो बाहिर रुपैया 11000 लागि विभिन्न पसल देखि विभिन्न भाग खरीद भेला छ
आवश्यक:
एक।      प्रत्येक स्तर मा संकलन VAT
ख।     प्रत्येक व्यवसायी द्वारा जोडी मूल्य
च्यानल
लागत मूल्य
मूल्य जोडी
बिक्री मूल्य अनन्य VAT
13% @ भ्याट दर
बिक्री मूल्य समावेशी VAT
सरकारको देय VAT
निर्माता
9734,50
-
9734,50
1265,50
11000
1265,50
व्यापारी गर्न निर्माता
9734,50
4857,50
14602
1898
16500
632,50
फुटकर बिक्री गर्न बिक्रेता
14602
2898
17500
2275
19775
377
उपभोक्ता व्यवासायी
17500
1969
19469
2531
22000
256

एक ग्राहक कुल मूल्य रु 12995 खुदरा आयोतक देखि नै खरिद र लागत मूल्य मा रु 1000 र 15% मुनाफा को खर्च ठान्थे तिर्ने एक फुटकर बिक्री देखि एक मोबाइल किने। आयातकर्ताले ठान्थे थप खर्च रु 1150 र मूल्य बिक्री मा 15% मुनाफा।उहाँले भ्याट तिरेका।
आवश्यक:
एक।      आयातित मूल्य
ख।     मूल्य आयातकर्ता र फुटकर बिक्री गरेर जोडी




नेपाल मा सम्पत्ति कर

सम्पत्ति कुनै स्वामित्व कुरा बुझाउँछ। व्यापक अर्थमा, व्यक्ति स्वामित्व सम्पत्ति को कुनै पनि प्रकारको सम्पत्ति भनिन्छ।त्यसैले, यो भूमि र भवन, वाहन, सुन, फर्निचर, आदि समावेश तथापि विशेष भवन वा निर्माण र मात्र वरपरका भूमि सहित सम्पत्ति। यसरी योग्य सम्पत्ति नेपाल मा प्रचलित चार विभाग निम्न वर्गीकृत गर्न सकिन्छ।
1।     घर र जग्गा
2।     देशमा
3।     एकीकृत सम्पत्ति (यस्तो मिश्रित रूपमा शारीरिक संरचना सहित नगरपालिका क्षेत्र भित्र भूमि, निर्माण, तल जाने, छाते र ग्यारेज)
4।     वाहन

कर सेवामुक्त सम्पत्ति

नेपाल सरकारको स्वामित्व अन्तर्गत
Consiler मिशन वा अन्य मिशन को
सरकार, अस्पताल, विद्यालय, गैर मुनाफा लागि सरकार सहयोग को
खानेपानी आरक्षित जस्तै सार्वजनिक उपयोगिता को स्थान
भरोसा स्वामित्व अन्तर्गत

अधिकार र सम्पत्ति धारक कर्तव्य

अधिकार
अपिल गर्ने अधिकार
जानकारी प्राप्त गर्न अधिकार
समीक्षा लागि लागू गर्न सही
कर्तव्य
कर तिर्न शुल्क
व्यवस्था पालन गर्ने कर्तव्य

अधिकार र कर अधिकारीहरूले कर्तव्य

अधिकार
कर लागू गर्न सही
छूट लागि सही
पावर राम्रो र जरिवाना लागू
 कर्तव्य
पुनर्मूल्यांकन को दर पहुँच गर्न

Share:

Total Pageviews

Sponsor

Sponsor

ad300

Blog Archive